شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

حوزه/ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام رضا کهساری را به‌عنوان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان منصوب کرد.

در متن حکم رستمی آمده است: به‌منظور تسهیل در مدیریت دفتر مرکزی نسبت به دفاتر نهاد و ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های استانی دفاتر نهاد و تقویت بیشتر شورای استانی با توجه به تجارب ارزنده و تلاش‌های صمیمانه و صادقانه جنابعالی به‌موجب این حکم به مدت دو سال به‌عنوان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف نهاد در فراهم‌کردن زمینه مشارکت دفاتر در تصمیم‌سازی امور مختلف نهاد، ایجاد فضای صمیمی و مناسب بین مسئولان دفاتر، مدیران گروه‌های معارف و دبیران هم‌اندیشی اساتید بیش از بیش موفق باشید.

پیش‌ از این حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد مسئولیت این جایگاه را بر عهده داشته و در حکم صادره از سوی رستمی از تلاش بی‌دریغ و خالصانه وی در طول تصدی مسئولیت استانی، صمیمانه قدردانی شده است.

کهساری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که رئیس دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی، ریاست و معاونت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان و عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را در کارنامه دارد.

وی اکنون، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است که با این حکم علاوه بر این مسئولیت، ریاست بر دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان را هم عهده‌دار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha