جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن نیمه شعبان ۱۳۹۸

حوزه/ مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به قرار داشتن در ایام نیمه شعبان، گفت: نیمه شعبان بزرگترین جشن مذهبی جهان است.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حجت الاسلام وطن خواه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای اعیاد نیمه شعبان در شهر قم، اظهار داشت: نیمه شعبان بزرگترین جشن مذهبی جهان است که بیش از 3 میلیون زائر در آن شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این ستاد کاملا مردمی است و تمامی اعضای آن جهادی هستند که خودجوش در خدمت حضرت مهدی عج هستند.

حجت الاسلام وطن خواه بیان داشت: 5 سال پیش با دو ایستگاه صلواتی کار خودمان را شروع کردیم و سال گذشته 128 ایستگاه صلواتی داشتیم.

وی ادامه داد: برای ایستگاه های صلواتی مجوزهای لازم اخذ شده و جلساتی نیز با موکب داران داشتیم.

حجت الاسلام وطن خواه خاطر نشان کرد: در زمینه ای فرهنگی، بهداشتی و امنیتی نیز با موکب داران جلساتی برگزار شد و آموزش های لازم به آن ها داده شد.

وی با بیان این که نزدیک به 50 موکب را هموطنان کشورمان از سایر استان ها برپا می کنند، افزود: برای صاحبان موکب ها که از استان های دیگر مهمان ما هستند محل های اسکان در نظر گرفته شده است و غذای آن ها را نیز تامین کردیم.

مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی ابراز داشت: در ایمنی موکب ها و ایستگاه ها نیز برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است و امسال 140 موکب و ایستگاه خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: 600 خادم تاکنون برای خدمت رسانی ثبت نام کرده اند که تحت عنوان شبکه ای مردمی مهدی یاران فعالیت می کنند.

مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی تاکید کرد: پیاده روی نیز عصر روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه ساعت 16 از ابتدای بلوار پیامبر اعظم با حضور هیئات مذهبی برگزار می شود.

وی افزود: 40 مبلغ از سوی ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در مسیر پیاده روی حضور خواهند داشت و علاوه بر این موکب داران نیز خودشان مبلغ دارند.

حجت الاسلام وطن خواه بیان داشت: جانمایی ایستگاه ها بر اساس نوع فعالیت ها برنامه ریزی شده است تا بتوانیم  خدمت رسانی خوبی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در سطح شهر نیز یک سری مغازه ها و تاکسی داران نیز به شبکه مهدی یاران ملحق شده اند و به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha