جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین دژکام، با بیان اینکه کمک‌های مردم فارس به خوزستان تا پایان بحران سیل ادامه خواهد داشت، گفت: مردم فارس، مردمی بسیار با عاطفه و دلسوز بوده و حتماً، در امر کمک‌رسانی به مردم خوزستان، پیشگام خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، ضمن شکرگزاری از خداوند برای توفیق یاری مردم سیل‌زده خوزستان، این کمک‌ها را وظیفه دینی و اخلاقی خود دانسته و از ادامه‌ی کمک‌ها به مردم سیل‌زده خوزستان خبر داد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما این است که با تغییر مدیریت‌ها، گاهی افراد خبره و آشنا با منطقه را، جا به جا می‌کنند و ما هم در شیراز از این مسأله ضربه خورده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: یکی از نکاتی که مدنظر دارم تا در گزارش سیل شیراز، خدمت رهبر معظم انقلاب عرض کنم، این است که نباید به خاطر مسائل جناحی، افراد خبره کنار گذشته شوند.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده‌اند؛ کسی که مشکل فساد مالی دارد جایی در جمهوری اسلامی ندارد و لزوم عدالت، برای مسئولین امری مسلم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دژکام در پاسخ به درخواست آیت الله موسوی جزایری برای یاری در جبران خسارات سیل خوزستان، به ایشان قول مساعدی برای همکاری دادند و تأکید کردند: مردم فارس، مردمی بسیار با عاطفه و دلسوز هستند و حتماً، در این امر پیشگام خواهند بود.

وی در پایان، خطاب به زعیم حوزه‌های خوزستان گفت: این ایام بنده دعاگوی جنابعالی بودم و ذکر خیر حضرت‌عالی مکرر بر زبان ما بوده و امیدوار هستم که محوریت شما برای حل مسائل خوزستان، مستدام باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha