شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، بر لزوم آسیب‌شناسی وقایع پیش‌آمده برای جلوگیری از حوادث آینده تأکید کرد و گفت: ‌ان‌شاءالله گام بعدی که همانا جبران خسارات ناشی از سیل بوده، به‌زودی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی‌، رئیس قوه قضایی، ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز، وارد خوزستان شد و مورد استقبال آیت‌الله موسوی جزایری و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وی پس از ورود به اهواز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهداف دومین سفر استانی‌اش، گفت: با توجه به وضعیت استان خوزستان، اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، بررسی‌های لازم را نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام‌شده انجام دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، ضمن تشکر از آحاد و اقشار جامعه به‌ویژه امدادگران، مسئولان، نیرو‌های مسلح و... تصریح کرد: ‌ان‌شاءالله گام بعدی که همانا جبران خسارات ناشی از سیل بوده، به‌زودی برداشته شود.

رئیس قوه قضائیه در پایان اظهارداشت: لازم است آسیب‌شناسی نسبت به مشکلات پیش‌آمده صورت گیرد؛ چراکه باران رحمتی الهی است و باید به نحوی مدیریت شود که خدایی ناکرده شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha