شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران باقوت در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است، گفت: ستاد حوزه خواهران با تمام قوت خود فعال است و فعال‌تر از پیش خواهد شد، مدیریت میدانی این حادثه تا به امروز در توانست از مرگ هزاران نفر جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، امروز با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی شرکت کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده طلاب و روحانیون در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، گفت: روحانیت از روز اول وارد عرصه شد، و الحمدلله حضور پرشوری داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، افزود: تاکنون تصمیمات خوبی برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم گرفته شده و حقیقتاً روحانیت کوتاهی نکرد، ضمناً اقدامات صورت گرفته انعکاس بسیار خوبی در فضای رسانه داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور در ادامه بیان کرد: ستاد حوزه خواهران با تمام قوت خود فعال است و فعال‌تر از پیش خواهد شد، مدیریت میدانی این حادثه تا به امروز در توانست از مرگ هزاران نفر جلوگیری کند.

وی در پایان بر لزوم اجرای شورای مشاوره و پشتیبانی ویژه طلاب حاضر در مناطق تأکید کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha