پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون آموزش حوزه فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری آزمون وروردی سال ۹۹-۹۸ خبر داد و گفت: این آزمون، فردا جمعه سی ام فروردین ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی پذیرش طلاب اظهار داشت: این آزمون فردا جمعه مصادف با 13 شعبان، در سه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری محل آزمون  ورودی و زمان آن اشاره کرد و افزود: آزمون ورودی طلاب راس ساعت 9 صبح در سه شهرستان شیراز، فسا و لارستان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: افرادی که در این آزمون ورودی طلاب شرکت کرده اند، 40 نفر در مقطع عالی، 84 نفر در مقطع دیپلم و 123 نفر در مقطع گروه اول هستند.

وی با بیان اینکه 275 نفر در مجموع برای آزمون ورودی ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 246 نفر در حوزه های برگزاری آزمون، امتحان خواهند داد.

حجت الاسلام صادقی نژاد بیان داشت: 175 نفر از افراد شرکت کننده در شیراز، 44 نفر در شهرستان فسا و 27 نفر در لارستان به آزمون خواهند پرداخت.

وی بیان داشت: نتایج آزمون در 21 اردیبهشت 98 اعلام خواهد شد و افراد بلافاصله بعد از اعلام نتیجه از سوی حوزه های ثبت نامی در صورت قبولی می توانند یا کسب اطلاعات در مصاحبه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha