پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت ثابت کرده‌اند، خطاب به ارتشیان، گفت: شما به‌عنوان بازوان توانمند ولایت و نظام اسلامی در کنار مردم، با مردم و برای مردم هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع فرماندهان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش مستقر در خراسان شمالی، با تبریک بیست و نهم فروردین، روز ارتش به خدمات ارتش در سال‌های انقلاب و امدادرسانی آن‌ها به سیل‌زدگان در روزهای اخیر اشاره و اظهار کرد: شما ارتشیان یاران گُل و گِل هستید.

وی افزود: زمانی ارتش به جای گلوله‌هایی که باید شلیک می‌کرد گُل در لوله تفنگ گذاشت و وقتی مردم این گل‌ها را بر سر لوله تفنگ‌ها دیدند فهمیدند این ارتش مسلمان بوده و دل نیروهای ارتشی با ایمان و اسلام است؛ ازاین‌رو دلگرمی در مردم ایجاد شد، درواقع این گُل‌ها دل‌ها را به هم نزدیک کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در آن زمان اگرچه سران ارتش طاغوتی بودند؛ اما بدنه ارتش مسلمان بود و نیروی ارتشی دل درگرو ایمان و اسلام داشتند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ارتش بعد از انقلاب هم در همه سختی‌ها کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: امروز هم نیروهای ارتشی در کنار سیل‌زدگان در گِل زندگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت ثابت کرده‌اند، خطاب به ارتشیان، اظهار کرد: شما به‌عنوان بازوان توانمند ولایت و نظام اسلامی در کنار مردم، با مردم و برای مردم هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: شما از جنس این ملت هستید و مردم هم به کسانی که به نظام عشق ورزیده و خدمت کنند عشق می‌ورزند.

وی تصریح کرد: باید قدر خود را بدانید؛ زیرا پاسدار و حافظ نظامی هستید که خون هزاران شهید مخلص در پای انقلاب آن ریخته شده و امروز شما امین و امانت‌دار این انقلاب هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به وابستگی سران ارتش در دوران رژیم ستم‌شاهی، گفت: در آن زمان غیورمردانی مانند شما در فرماندهی ارتش حضور نداشته و سران ارتش وابسته بودند؛ به همین دلیل هم اراده‌ای برای جلوگیری از هجوم و تهاجم بیگانه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: اما همان‌طور که همه مردم ما در انقلاب اسلامی متحول شدند ارتش هم تحول ساختاری، درونی و آرمانی پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: امروز ما همه نیروهای مسلح خود را به‌صورت یکدست یاران انقلاب و بازوان ولایت می‌دانیم که از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha