چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هالیوود

حوزه/ یک پژوهشگر حوزه فرهنگ و سینما گفت: در حال حاضر ۳۵ تولیدات هالیوود، فیلم‌هایی با موضوع آخرالزمان و معرفی منجی برآمده از غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید رضا نقیب‌السادات در کمیسیون «مهدویت و چالش‌های سیاسی» و در مقاله‌ای با عنوان «بازنمایی منجی در سینمای هالیوود» اظهار کرد: هجمه‌های دنیای غرب علیه شرق به خصوص فرهنگ اسلامی، سال‌هاست شروع شده و امروز در قالب هنر و سینما تجلی یافته است.

وی افزود: از سال 1985 به بعد، پنتاگون حوزه کاری و سرمایه‌گذاری خود را در عرصه رسانه متمرکز کرده و بیش از 500 قرارداد دانشگاهی با موضوع رسانه، برای تهاجم به اعتقادات و فرهنگ جوامع شرقی از جمله ایران منعقد کرده است.

این پژوهشگر با بیان اینکه استفاده از صنعت فیلمسازی به عنوان مهمترین چارچوب هجمه‌های اعتقادی به فرهنگ اسلامی مطرح است خاطرنشان کرد: در حال حاضر 35 درصد فیلم‌های سینمایی هالیوود مربوط به تولیدات آخرالزمانی است تا تصویری که مد نظر خودشان است را از موعود ارائه دهند.

وی ادامه داد: آنچه در قاب سینما ارائه می‌شود این است که دنیا در حال رسیدن به انتهاست و شخص موعود، در غرب به دنیا خواهد آمد، یعنی همان تفکر یهودی که امروز بر هنر و سینما سایه افکنده است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha