جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: تقویت قدرت نظامی وتجهیز خود به به روز ترین سلاح ها یک دستور قرآنی به ما هست و این به دلیل مبارزه و سلطه طلبی و جنگیدن نیست بلکه برای دفاع از اسلام و افزایش قدرت بازدرندگی در برابر دشمنان برای حمله است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در مراسم روز ارتش به مناسبت 29 فروردین ماه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به واقع روز ارتش از ایام الله است.

وی با اشاره به اینکه امام امت (ره) در بیانیه خود که برای 29 فروردین ماه صادر کردند به دو الی سه جهت اشاره کردند؛ گفت: برخی از دوستان نادان و بسیاری از دشمنان در آن زمان زمزمه انحلال ارتش را به بهانه طاغوتی بودن سر می دادند.

امام جمعه اصفهان افزود: امام(ره)  در مقابل کسانی که سخن از انحلال ارتش سر می دادند، می دانستند که پیکره ارتش با امت و نظام هستند و اکثر قریب به اتفاق آنها دل در گرو انقلاب و نظام داشتند، لذا امام یکی از بزرگترین حامیان ارتش بود بنابراین روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامید و دستور داد ارتش با تمام تجهیزاتش برای نمایش به صحنه جامعه بیاید.

عضو خبرگان رهبری ابراز کرد: امام راحل فرمودند ارتش جمهوری اسلامی ایران را با نام ارتش اسلامی نام ببرید و به ارتش احترام بگذارید و در بیانیه خود سفارش کردند که باید سلسله مراتب در نیروهای مسلح و ارتش حفظ شود

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که مبنای این ارتش سخن و فرمایش امام راحل است  و الحمدلله ارتش در طول این چهاردهه انقلاب اسلامی به وظایف خود عمل کرده و دوستان نادان فهمیدند امام راحل چه آینده نگری داشتند.

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: چنانچه موقعیت اجتماعی و سیاسی نظام  جمهوری اسلامی ایران امروز را با پیش از انقلاب اسلامی مشاهده کنیم متوجه می شویم چه تفاوت های والایی حاصل شده است.

وی ادامه داد: ما چنان قدرتی رسیده ایم که دغدغه امروزدشمن این است که ما به کسی سلاح نفروشیم، خوشبختانه نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه چون ذیل فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و وارد خط و خطوط سیاسی نشدند به وظایف خود عمل کردند و به قوی ترین نیروهای در منطقه تبدیل شده اند

امام جمعه اصفهان افزود: نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به همت جوانان و فرمایشات رهبری به چنان قدرتی رسیده اند که امروز موشک های دور بُرد  و مجهز ترین سلاح های نظامی را می سازیم  و دشمنان از بُرد موشک های ما هراس دارد

وی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان، بُرد موشک های خود را تا آنجایی که نظام نیاز داشته باشد افزایش می دهیم و قدرت نظامی خود را تقویت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان متذکر شد: تقویت قدرت نظامی  و تجهیز خود به بروزترین سلاح ها یک دستور قرآنی است  و این به دلیل مبارزه و سلطه طلبی و جنگیدن نیست بلکه برای دفاع از اسلام و افزایش قدرت بازدرندگی در برابر دشمنان برای حمله است.

وی در پایان ابراز داشت: آنچنان سیلی به دشمن زدیم که هرگز به فکر جنگ مسلحانه با ایران نخواهد افتاد و قطعا  در جنگ های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را به زمین خواهیم زد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha