پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیر گل گلی

حوزه/ فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی گفت: اقدام اخیر آمریکا در تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسداران نشانه استیصال و درماندگی استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، امیر ابراهیم گل‌گلی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه، آن را نشانه استیصال و درماندگی جبهه استکبار در تقابل با ایران اسلامی دانست.

وی افزود: این موضوع باعث تقویت وحدت مردم و نیروهای مسلح و مسئولان شده و علاوه بر این به نقطه عطف دیگری برای نشان دادن وحدت مردم در مقابل دشمن تبدیل شد.

امیر گل‌گلی در ادامه با اشاره به امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان، اظهار کرد: اتفاقات سیل‌های اخیر اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت و حضور نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات همه نیروهای مسلح افزود.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش ادامه داد: مهر تأیید اقدامات صحیح نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش را در سخنان دیروز رهبری شاهد بودیم که افتخار جدیدی را در سال جدید نصیب ارتش کرد.

امیر گل‌گلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارتش در انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخچه تحولات سیاسی کشور از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به‌خصوص در حساس‌ترین مقطع آن یعنی ماه‌ها و روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، می‌توان به‌خوبی نقش مؤثر ارتش و نیروهای انقلابی و متعهد آن را در کنار مردم و پیوستن به صفوف مبارزان انقلابی مشاهده کرد.

وی افزود: در آن زمان حضرت امام (ره) با بصیرت سیاسی خود در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان خطاب به ارتش فرمودند: «ای سربازان غیور که برای وطن و کشور خود فداکاری می‌کنید، بپا خیزید، پیوند خود را با ملت عزیز استوارتر کنید و کشور خود را از زبونی و ذلت نجات دهید و دست غارتگران را کوتاه کنید و شرف و عزت را برای خود به یادگار بگذارید و سعادت دو دنیا را بیمه کنید.» ارتش نیز با لبیک به این فرمان حضرت امام، نقشه‌های دشمنان در به‌کارگیری قدرت نظامی این نیرو را در سرکوب انقلاب، تبدیل به ناامیدی کرد و شور و نشاط و امیدی تازه در صفوف ملت انقلابی ایجاد کرد.

امیر گل‌گلی گفت: حضرت امام (ره) از این اقدام انقلابی و همراه شدن ارتش با مردم با عبارت حکیمانه «لحظه شادی بندگان خدا و یأس ستمگران» یاد کردند و آن را نقطه عطف درخشان و افتخارآمیز قلمداد فرمودند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش اضافه کرد: علاوه بر این نیروهای انقلابی ارتش در بسیاری از موقعیت‌ها نیز با حضور خود حماسه آفریدند که در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بود که می‌توان به خلق حماسه جاوید لویزان، رژه پرسنل نیروی هوایی روز ۱۹ بهمن در محضر امام (ره) و شرکت در خنثی کردن کودتای ۲۱ بهمن ۱۳۵۷ به‌عنوان مهم‌ترین آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha