جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور ، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، با اعلام تعطیلی مدارس علمیه درگیر سیل، گفت: پیرامون تعطیلی حوزه‌های خواهران در خوزستان، اجازه داده شده تا در مناطقی که درگیر سیل و یا امدادرسانی هستند، تا پایان بحران درس‌ها تعطیل و برای جبران آن تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، لحظاتی قبل با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور در این دیدار گفت: به فضل پروردگار با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، در مباحث علمی و پژوهشی، مشکلاتی مرتفع شده و پیشرفت‌هایی حاصل ‌شده است.

وی افزود: مدیریت حوزه‌های خواهران خوزستان، با صبوری و متانت، پیشرفت خوبی در امور حوزه‌های خواهران داشته است.

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در بیان اهداف سفر خود به خوزستان، گفت: جهت بازدید از مناطق سیل‌زده و اطلاع از فعالیت حوزه‌های خواهران در مناطق سیل‌زده استان خوزستان حاضر شده‌ایم.

وی افزود: ما برای شاگردی شما و کسب انرژی و روحیه از محضر شما آمده‌ایم.

راه‌اندازی قرارگاه امدادرسانی خواهران خوزستان در حسینیه عصمتیه اهواز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور گفت: حوزه خواهران اهواز، در حسینیه عصمتیه اهواز، مرکزی را برای فعالیت قرار داده و در آن محل، قرارگاهی برای امدادرسانی و خدمت به سیل‌زدگان برپا کرده‌اند.

ستاد پشتیبانی فکری نیروهای فعال در مراکز امدادی خوزستان فعال می‌شود

وی با بیان تصمیمات اتخاذ شده برای خدمت به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد: اولاً تصمیم بر آن شد که در قم، ستادی برای پشتیبانی و در این ستاد، متخصصین برای پاسخ‌گویی به سؤال‌ها و مسائل ویژه روز، فعالیت کنند.

همچنین در جلسه با مدیریت حوزه خواهران خوزستان، بنا بر آن شد جهت همکاری با طلاب فعال در عرصه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، تعجیلی در تعطیلی فعالیت‌های امدادی خواهران نباشد و تا هر زمانی که نیاز باشد این فعالیت‌ها ادامه بیابد.

امتحانات مرکزی طلاب خواهر در دو نوبت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، گفت: پیرامون تعطیلی حوزه‌های خواهران در خوزستان، اجازه داده شده تا در مناطقی که درگیر سیل و یا امدادرسانی هستند، تا پایان بحران درس‌ها تعطیل و برای جبران آن تدابیری اندیشیده بشود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پایان گفت: جهت همکاری هر چه بیشتر با فعالیت‌های جهادی طلاب خواهر در خوزستان، بنا بر این شد که امتحانات مرکزی، در دو نوبت برگزار گردد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha