پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور جهادگرانی از ۲۰ کشور برای کمک به سیل‌زده خوزستان

حوزه/ دبیر جبهه شباب المقاومه، از حضور جهادگران و جوانان انقلابی بیش از ۲۰ کشور جهان برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور خبرداد.

حجت‌الاسلام اسماعیل پورهواشمی، دبیر جبهه شباب المقاومه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ماهیت و اهداف جنبش «شباب المقاومه»، اظهارداشت: شباب المقاومة، تشکلی مردمی است که به همت جوانان انقلابی در ۵۰ کشور جهان زیر نظر آیات اعرافی و اراکی و با همکاری مجمع تقریب مذاهب و جامعة المصطفی العالمیه، شکل گرفته است.

وی در ادامه هدف اصلی این جبهه را، گرد هم آوردن جوانان کشورهای اسلامی و حامیان مقاومت در سراسر جهان برشمرد و تصریح کرد: شباب المقاومة در کنار فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی، دارای یک بخش جهادی نیز هست، که در صحنه‌های مورد نیاز جهان اسلام حضور پیدا می‌کند و به هم‌نوعان خود امدادرسانی می‌کند.

وی افزود: این گروه جهادی در پی درخواست جوانان بیست کشور مختلف، از جمله لبنان، سوریه، فلسطین، یمن، نیجریه، اروپا، آمریکا و... برای کمک به مردم مناطق آسیب‌ دیده ایران اسلامی، به استان خوزستان اعزام شده‌اند.

دبیر جبهه شباب المقاومه خاطرنشان کرد: این گروه بیش از ۷۰ نفره، متشکل از جوانان کشورهای مختلف، اتباع خارجی و طلاب جامعه المصطفی، چند روزی است که در روستای «ملیحان» بخش اسماعیلیه، در ۱۶ کیلومتری اهواز، مستقر هستند و به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان مشغول‌ هستند.

حجت‌الاسلام هاشمی پور، در پایان گفت: روز چهارشنبه نیز کاروان بزرگی متشکل از ۲۰۰ نفر از جوانان و جهادگران لبنانی، در قالب تشکل شباب المقاومة عازم منطقه خواهند شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha