جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هم اندیشی معاونت پژوهش سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

حوزه/ هم اندیشی معاونت پژوهش سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با حضور آیت الله احمدی فقیه یزدی و لُجنه علمی وی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاونت پژوهش و با حضور برخی از مسئولان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم نشستی صمیمی و علمی با آیت الله احمدی فقیه یزدی این استاد در موسسه عالی اجتهاد برگزارکرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی هاشمی تنکابنی  در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از استاد احمدی فقیه یزدی به خاطر حمایت‌های معنوی، هماهنگی و همدلی با برنامه های پژوهشی سطوح عالی و خارج، گزارش اجمالی از روند فعالیت‌های مرتبط با دروس خارج فقه معاصر ارائه نمود.

وی بر لزومِ انتشار اندیشه‌های عالمانه‌ی این استاد حوزه از طریقِ سامانه‌های مربوطه و کرسی‌های نظریه‌پردازی تاکید کرد که مورد استقبال  آیت الله احمدی فقیه یزدی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، حجج اسلام والمسلمین فاخری درباره ضرورت حل معضلات فقهی در مباحث مختلف، نظری درباره ثبت نام 1200 طلبه در دروس فقه معاصر، عقیلی درباره کمیت کیفیت برگزاری لجنه علمی استاد و احمدجواد احمدی فقیه درباره موسسه عالی اجتهاد نکاتی ارائه نمودند.

در ادامه جلسه آیت الله احمدی فقیه یزدی به معرفی برخی از شاگردان خاص و تلاشگر خود پرداخته و برخی از دیدگاه‌های خود از جمله نظریه حجیت المعانی را تبیین کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha