جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمیسیون های پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

حوزه/ دبیر کمیسیون مهدویت و چالش‌های سیاسی، با تاکید بر اینکه جریان‌های انحرافی مهدوی همچنان درحال گسترش هستند، گفت: موضوع‌های سیاسی همانند تشکیل حکومت اسلامی و گسترش آن در دوران مهدویت باید به صورت ویژه مورد توجه منتظران ظهور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام بشیر عصر امروز در آیین اختتامیه این همایش دکترین مهدویت که در سالن همایش‌ قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه 15 مقاله توسط 13 آقا و دو خانم در کمیسیون مهدویت و چالش‌های سیاسی ارائه شده است، اظهار کرد: 40 سئوال مختلف توسط حاضران در این کمیسیون مطرح شد که نشان‌دهنده از دغدغه‌مندی آن‌هاست.

وی با اشاره به اینکه 5 مقاله یک نفره و ده مقاله دو نفره در کمیسیون مهدویت و چالش‌های سیاسی مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: اگر مقالات را طبقه‌بندی کنیم به این می‌رسیم که بحث‌های جامعه‌شناسی و نگاه‌های علمی جدید همانند نمادگرایی، بازنمایی منجی و ترفندهای مسئولیت‌گریزی بخشی از این مقالات را به خود اختصاص می‌دهد.

دبیر کمیسیون مهدویت و چالش‌های سیاسی با بیان اینکه موضوع جریان‌های انحرافی به شیوه مطلوبی در دو نشست امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: 40 درصد از مقالات این کمیسیون به شخصیت‌های مدعی جریان مهدویت اختصاص یافته است که نشان دهنده اهمیت این انحرافات و لزوم مبارزه با آن‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌های انحرافی مهدوی همچنان درحال گسترش هستند، تصریح کرد: موضوع‌های سیاسی همانند تشکیل حکومت اسلامی و گسترش آن در دوران مهدویت باید به صورت ویژه مورد توجه منتظران ظهور قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha