جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون ورودی

حوزه/ همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی حوزه علمیه استان بوشهر در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار شد و ۱۰۰ داوطلب برای ورود به حوزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،‌ صبح امروز همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی حوزه علمیه استان بوشهر در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری در حاشیه برگزاری این آزمون در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون به صورت همزمان از ساعت 9 صبح امروز در دو حوزه امتحانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان برگزار شد و داوطلبان برای قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این آزمون حدود 100 داوطلب شرکت کرده‌اند که پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی از این افراد انجام می‌شود.

وی زمان اعلام نتایج آزمون را 21 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: داوطلبان شرکت کننده می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور در زمان مذکور نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

خدری تعداد طلاب حوزه علمیه استان بوشهر را حدود 700 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این تعداد طلبه در هشت مدرسه علمیه استان شغول به تحصیل هستند که از این تعداد دو مدرسه کوتاه مدت و 6 مدرسه بلند مدت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha