جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر به کار بستن سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید، گفت: باید مسئولان و متولیان با اعطای تسهیلات مناسب و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری زمینه‌های رونق تولید در کشور را مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به سیل‌های اخیر و خسارت‌های به‌جامانده از آن، بر امدادرسانی به حادثه دیدگان تا رفع کامل مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

وی افزود: با این حال نباید سیل و خسارت‌های آن سبب فراموش کردن شعار رونق تولید شود که برای سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شد و معظم له تأکید کردند که برنامه‌های امسال کشور با محوریت رونق تولید باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر به کار بستن سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید، اضافه کرد: باید مسئولان و متولیان با اعطای تسهیلات مناسب و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری زمینه‌های رونق تولید در کشور را مهیا کنند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر (عج)، اظهار کرد: ظهور مهدی موعود (عج) نقطه عطفی برای بشریت است؛ زیرا با ظهور منجی عالم بشریت، در حکومت مهدوی با جاهلیت مدرن مبارزه و عدالت جهانی محقق می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: حضرت مهدی (عج) با ظهور خود و تشکیل حکومت اسلامی مشکلات موجود در دنیا را رفع کرده و مستضعفان را بر کرسی می‌نشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین با گرامیداشت روز سربازان امام زمان (عج)، اظهار کرد: سربازان امام عصر (عج) با تحقیق و بررسی و کسب اطلاعات، برنامه‌های مفسدان، بدخواهان انقلاب و نظام و توطئه گران را شناسایی و با آن‌ها مقابله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سربازان گمنام امام عصر (عج) با فعالیت‌ها و فداکاری‌های خود مانع از ایجاد آشوب و فتنه در کشور می‌شوند و مردم قدردان زحمات آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha