پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی فرد در پاسخ به یک شایعه گفت: روان کردن آب به سمت مزارع برای حفاظت از چاه‌های نفت، کذب محض است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد، امام جمعه خرمشهر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت ماه شعبان برای درک ماه مبارک رمضان، تأکید کرد و اظهارداشت:  باید در این ایام باقی‌مانده ماه شریف شعبان نهایت استفاده را ببریم و خود را برای حضور در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به عزم راسخ گروه‌های جهادی، طلاب و دانشجویان راه امام، در امدادرسانی به مردم سیل‌زده، گفت: مردم، گروه‌های جهادی، جوانان، دانشجویان، طلاب، روحانیون و بسیجیان در کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده نقش بی‌بدیلی داشته و همه پای‌کار آمدند و کمک کردند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، به شایعات اخیر مرتبط با سیل، گفت: دشمنان در این ایام با تبلیغات سوء به دنبال ضربه به کشور بودند و عنوان کردند که برای درامان ماندن چاه‌های نفتی، آب را به مزارع مردم سرریز کردند که این مطلب کذب است، تمام حوزه‌ها و چاه‌های نفتی به زیر آب رفت، مگر دو چاه در دشت آزادگان که به دلیل ارتفاعی که داشتند مانند زمین‌های کشاورزی آن منطقه مصون ماندند.

امام جمعه خرمشهر هشدار داد: باید خود را برای احتمالات بحران در روزهای آینده آماده کرد و مردم در کنار مسئولان و با همکاری یکدیگر از به وجود آمدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی تأکید کرد: از مسئولان تقاضا دارم آن امکاناتی که امروز از سراسر کشور و‌ جهان به سمت استان خوزستان گسیل می‌شود را به‌گونه‌ای تقسیم و مدیریت کنند که بازسازی پساسیل در خوزستان به سوء مدیریت در بازسازی خرمشهر بعد از جنگ دچار نشود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، در پایان گفت: باید در توزیع امکانات و جبران خسارت‌ها، عدالت اجتماعی رعایت شود و مدیران باید دقت کنند که با سوء مدیریت بار دیگر به مردم خوزستان ضربه وارد نکنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha