پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیرالمومنین تبریز

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز در قالب اکیپ امدادرسان برای خدمت به هموطنان سیل زده، عازم شهر سیل‌زده آق‌قلا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، یکی دیگر از گروه‌های امدادی کلانشهر تبریز متشکل از طلاب داوطلب و جهادگر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز و پاکبانان و نیروهای شهرداری تبریز عازم مناطق سیل زده شمال کشور شدند.

این گروه امدادرسان ۴۰ نفره از طلاب مدرسه امیرالمومنین(ع) و نیروهای شهرداری تبریز که خودشان اعلام آمادگی کرده و داوطلب شده‌اند، تشکیل شده و قرار است در شهر سیل زده آق‌قلا به هموطنان سیل زده خدمت‌رسانی کنند.

مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی پیش از این چندین اکیپ و گروه جهادی را عازم مناطق سیل زده شمال کشور و استان لرستان کرده‌اند و گروه‌های دیگر نیز در انتظار اعلام نیاز مراجع ذیصلاح برای حضور در مناطق سیل زده هستند.

نیروهایی از طلاب و روحانیون و دیگر اقشار برای حضور و خدمات رسانی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده‌اند و بر این اساس برنامه ریزی های لازم انجام می‌گیرد تا خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان با نظم و انسجام بیشتری ادامه یابد.

قابل ذکر است شهرداری تبریز نیز از زمان شروع امدادرسانی به مناطق سیل زده، تاکنون ۱۲۰ نفر در قالب دو اکیپ عملیاتی و امدادی به آق قلا، یک اکیپ به ایلام و یک اکیپ به پل دختر اعزام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha