پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امربه معروف

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران از حضور ۲۰۰۰ نفر برای انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، رضا پاینده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: تعداد هزار نفر خانم و هزار نفر از برادران جهت تذکرات لازم به زائران در رابطه با امربه‌معروف و نهی از منکر در ایام نیمه شعبان سازمان‌دهی شده‌اند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران، با اشاره به استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود ستادی و بسیجی در راستای اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: پایگاه‌های مختلف در کلیه درب‌های جمکران از جمله پایگاه شهید دل آذر مستقر در درب یک، پایگاه شهید سردار عابدی و پاساژ نیمه شعبان در درب ۶، قرارگاه شهید ایرانی مستقر در درب ۵ و پایگاه شهید زین‌الدین در درب ۲ استقرار یافته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه از کلیه ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان در راستای خدمت‌رسانی به زائرین استفاده‌شده است، ابراز کرد: کلیه نیروهای مستقر طی آموزش همگانی و چندین ساعته آموزش جهت کمک به حفظ حجاب زائرین، در پایگاه‌های ذکرشده مشغول به فعالیت هستند.

پاینده با بیان اینکه نیروهای ستادی در نمایشگاه نیمه شعبان واقع در مجتمع شعبانیه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ هزار بروشور در قالب فتواهای علما، پنج هزار تسبیح، زیارت عاشورا و برگه تذکرات امربه‌معروف میان زائران و میهمانان حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha