سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:مشکل اصلی مردم این استان بیکاری است و امید می رود مسئولان با همت جهادی برای رفع این مشکل تلاش کنند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی صبح امروز در نشست ستاد بحران استان لرستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد با اشاره به اینکه سیل اخیر موجب وارد شدن خسارات فراوانی به زیر ساخت های شهری و روستایی استان بویژه شهرستان های پلدختر، معمولان و دوره چگنی شد، گفت: دستگاه های دولتی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب و مبلغان خدمات ارزشمندی را در مناطق سیل زده انجام داده اند که جای قدردانی دارد و باید این خدمات استمرار یابد .

وی با اشاره به اینکه پیگیری ها و تدبیر مقام معظم رهبری برای جبران خسارات به مردم سیل زده کشور امید بخش بوده است، بیان داشت: مردم با پیگیری های رهبر معظم انقلاب و مسئولان دولتی و همچنین شخص رئیس جمهور دلگرم شده و بارقه امید به زندگی در وجود مردم خسارت دیده مشهود است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مردم انتظار کمک و همیاری را برای حل مشکلات خود پس از سیل دارند، خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند مسئولان با برنامه ریزی و پیگیری برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند تا زندگی در مناطق سیل زده به حالت عادی برگردد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه لرستان ظرفیت های عظیمی در بخش های متعدد دارد، بیان داشت: باید از این ظرفیت ها در حوزه های گوناگون برای رفع مشکلات مردم و همچنین رونق توسعه و تولید در استان بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی مردم استان لرستان بیکاری است، خاطر نشان کرد: دولت باید با هدایت سرمایه گذاران به استان در رفع مشکل بیکاری در لرستان اقدامات چشمگیری را انجام دهد  .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اگر سد عظیمی در استان احداث شود برای استان های دیگر هم رفع خطر خواهد کرد، گفت: انتظار می رود زمین های آبی و تخصیص آب به میانگین برسد و از همه ظرفیت های استان استفاده بهینه شود .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به اینکه دولت برای رفع باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی را انجام دهد، بیان داشت: امید می رود دولت با راه اندازی کارخانه ها در استان های محروم از جمله لرستان، برای رفع مشکل بیکاری مردم لرستان همت خود را بکار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha