پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۴۴مین کنوانسیون سالانه شورای اسلامی آمریکای شمالی در واشنگتن برگزار شد

حوزه/ چهل و چهارمین کنوانسیون سه روزه سالانه «شورای اسلامی آمریکای شمالی» امسال با عنوان «التیام انسانیت، درس هایی از اسلام» از امروز در مرکز کنوانسیون های واشنگتن آغاز شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» چهل و چهارمین کنوانسیون سالانه «شورای اسلامی آمریکای شمالی» یکی از بزرگترین و متنوع ترین کنوانسیون های اسلامی در آمریکای شمالی، از امروز در مرکز کنوانسیون های شهر واشنگتن آغاز شد و قرار است تا 21 آوریل ادامه داشته باشد.

شورای اسلامی آمریکای شمالی (ایکنا) در صفحه فیس بوک نوشت: با سخنرانان برگزیده، جلسات پربار و بازار فروش باور نکردنی، رویداد آخر هفته هزاران خاطره فراموش نشدنی را فراهم می کند. همایش ملی 2019 قرار است با عنوان «التیام انسانیت، درس هایی از اسلام» نام گرفته است.

گفته می شود کنوانسیون سال گذشته نزدیک به 22 هزار شرکت کننده را جذب کرد و بیش از 150 سخنران در بیش از 130 جلسه و نشست به سخنرانی و صحبت پرداختند. در این همایش شرکت کنندگان فرصتی برای ایجاد شبکه و تعامل با دوستان و آشنایان به دست می آورند.

همایش شامل بازار فروش محصولات و کالاهای حلال و اسلامی، رقابت های قرائت قرآن مجید، فعالیت های کودکان کارگاه آموزشی دعوت و همچنین گفتمان علمای دینی و امامان جماعت از سرتاسر ایالات متحده خواهد بود. به گفته برگزارکنندگان، اکثریت شرکت کنندگان را مسلمانان آمریکایی تشکیل می دهند، اما تمامی فعالیت ها به روی عموم باز هستند.

 

لازم به ذکر است شورای اسلامی آمریکای شمالی، یکی از بزرگترین سازمان های اسلامی عام المنفعه و غیردولتی در آمریکای شمالی محسوب می شود که هر ساله برنامه ها، طرح ها و پروژه های زیادی به هدف ایجاد اصلاحات دینی در جامعه و ایجاد وحدت میان مسلمانان برگزار می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha