جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: بدون شک کشتار قانا یکی از مهم ترین حوادثی است که در لبنان برای ما اتفاق افتاد و رژیم اسرائیل می خواست از طریق بمباران کودکان و زنان، لبنانی ها و مقاومت را وادار به تسلیم کند، امّا کاملاً نتیجه عکس داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: بدون شک کشتار قانا یکی از مهم ترین حوادثی است که در لبنان برای ما اتفاق افتاد و رژیم اسرائیل می خواست از طریق بمباران کودکان و زنان، لبنانی ها و مقاومت را وادار به تسلیم کند، امّا کاملاً نتیجه عکس داد.

وی تاکید کرد: این کشتار جامعه غربی حامی صهیونیست ها  را متحیر کرد و آنان به دشمن صهیونیستی فشار آوردند که جنگ را متوقف کند.

شیخ حمود افزود: در کشتار قانا خون کودکان و  انسان های بی گناه بر تجهیزات نظامی رژیم اسرائیل پیروز شد و این چیزی است که ما از نسل های آینده می خواهید بخوانند و بدانند.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت در بخش دیگر سخنان به مناسبت "عید پاک" اشاره کرد: به اعتقاد مسملانان حضرت عیسی مسیح(ع) به صلیب کشیده نشده است، بلکه قبل از اینکه سربازان تزار به مشابه آن حضرت دست یابند، به آسمان عروج کرد.

وی افزود: اختلاف با هم وطنمان در اعتقادات انگیزه ای برای تحکیم زندگی مشترک و حامی عدالت و مساوات تحت سلطه قانون و کنار زدن تمامی انواع ظلم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha