جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محسن امامی - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام امامی گفت: تا به ضرورت حضور امام زمان (عج) در جامعه نرسیم، دعا برای ظهور مفهوم پیدا نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محسن امامی، در جشن میلاد امام زمان (عج) و یادبود پیرغلام اهل‌بیت (ع) مرحوم سید حسین اسفندیاری به میزبانی هیئت یاس کبود مهدی‌شهر، با بیان اینکه باید به این مطلب برسیم و یقین کنیم که «تا نیایی گره از کار بشر وا نشود» اظهار داشت: باید یقین کنیم که جمله (فلانی اگر بیاید مشکل حل می‌شود) مختص امام زمان (عج) است و تنها با ظهور حضرت مشکلات جامعه حل‌وفصل می‌شود و تا این مطلب را باور نکنیم مشکل حل نشود.

این کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر احساس ضرورت کردن برای حضور امام زمان (عج) در جامعه تصریح کرد: رزق عالم هستی به یمن وجود امام زمان (عج) است و متأسفانه خلأ حضور امام زمان (عج) در زندگی‌های ما احساس نمی‌شود و تا به ضرورت حضور امام زمان (عج) در جامعه نرسیم، دعا برای ظهور مفهوم پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه غافل نشدن از یاد امام زمان (عج) توسعه رزق و برکت در زندگی را به دنبال دارد، افزود: باید یاد امام زمان (عج) را در زندگی زیاد کنیم و هر کاری که می‌کنیم ببینیم که امام زمان (عج) راضی هستند یا خیر.

حجت‌الاسلام امامی خاطرنشان کرد: وظیفه‌شناسی و عمل به وظیفه یکی از مهم‌ترین رفتارهای مسلمانان در زندگی فردی باید باشد و پیش از عمل به وظیفه باید ابتدا وظیفه خود را بشناسیم تا بتوانیم به آن درست عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha