جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ریحانه حقانی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: امروز یکی از رسالت های مهم منتظران ظهور باید این باشد که آموزه های ناب مهدوی را از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی، جهانی و عالمگیر کنند.

ریحانه حقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: ما باید معارف و آموزه های ناب دینی به خصوص در رابطه با مهدویت و امام زمان(عج) را با ابزارهای روز همچون رسانه و فضای مجازی به خوبی تبیین و ترویج کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت عظیم رسانه های نوین در شرایط فعلی افزود: در این خصوص نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از مرزها و به طور کلی نگاه جهانی را باید مدنظر قرار داد چه آن که مهدویت و ظهور امام زمان(عج) یک امر جهانی است که همه بشریت چشم انتظار آمدن موعود است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) همچنین با تاکید بر این که در این رابطه به خصوص طلاب و فضلای حوزه اعم از طلاب برادر و خواهر، رسالت مهم تری بر عهده دارند، گفت: ما باید چه در عرصه علم و پژوهش، چه در عرصه تربیت ، چه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و چه عرصه های مدیریتی و برنامه ریزی، افق دید و کارمان را بر اساس رویکرد مهدوی قرار دهیم و تلاشمان این باشد که زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشیم چرا که همه خیر و سعادت ما در گرو این مساله است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha