سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که امروز نیازمند جهانی شدن فرهنگ و تفکر مهدویت هستیم، گفت: نگاه عمیق و دقیق نسبت به این فرهنگ ارزشمند دینی موجب گسترش و جهانی شدن آن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، شب گذشته در جشن نیمه شعبان، در ساری با اشاره به این که جهان بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند قسط و عدل است، گفت: ظهور حضرت ولیعصر(عج) موجب برقراری عدالت حقیقی در جامعه جهانی خواهد شد.

وی با بیان این که ظهور حضرت جهان را از تاریکی به سوی نور و روشنایی رهنمون می سازد، افزود: امام زمان(عج) هادی و نجات دهنده بشریت از بحران و مشکلات است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که ظهور حضرت ولیعصر(عج) از جمله مهم ترین وعده های الهی که به طور حتم محقق خواهد شد، ادامه داد: منتظران واقعی وظیفه دارند در عصر غیبت با عمل به وظیفه مسلمانی خود زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که منتظر واقعی همواره در مسیر دین و ارزش های الهی گام بر می دارد، خاطرنشان کرد: امروز منتظران واقعی باید تلاش کنند تا شناخت و معرفت خود را نسبت به آن حضرت بیشترتقویت کنند.

وی با بیان این که کسی که امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است، ادامه داد: امروز شناخت آن حضرت یکی از مسائل مهمی است که باید در جامعه اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام حیدری در ادامه سخنان خود نیاز جامعه اسلامی به شناخت مناسب از فرهنگ مهدویت را امری ضروری دانست و گفت: انديشه هاي والاي فرهنگ انتظار بهترين سد در برابر ترويج افکار انحرافي دشمنان نظام اسلامي است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مدعیان دروغین و شبهه افکنان تلاش می کنند افکار و عقاید مردم را نسبت به مسأله انتظار و مهدویت بیگنانه کنند، افزود: باید اندیشه مهدویت در متن جامعه اسلامی نهادینه شده و گسترش یابد.

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که امروز نیازمند جهانی شدن فرهنگ و تفکر مهدویت هستیم، گفت: نگاه عمیق و دقیق نسبت به این فرهنگ ارزشمند دینی موجب گسترش و جهانی شدن آن می شود.

وی با بیان این که در جامعه مهدوی باید هر روز شاهد گسترش مفاهیم و ارزش های دینی باشیم، ادامه داد: گسترش مفاهیم دینی و ارزش های الهی در جامعه اسلامی موجب بی اثرشدن توطئه دشمنان علیه دین می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha