پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ در شب میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) با حضور خیل کثیر عاشقان و دلدادگان از آیت الله شیخ عیسی قاسم به عنوان مهدی یاور سال ۱۳۹۸ مسجدمقدس جمکران تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مسجد مقدس جمکران، در این مراسم که جمعی از مدیران و مسئولان حوزه های علمیه، جمعی از اعضای خبرگان رهبری، جامعه مدرسین و مدیران استان حضور داشتند تندیس مهدی یاور سال 1398 به آیت الله شیخ عیسی قاسم اهدا شد.

لازم ذکر است: آیین تجلیل از مهدی یاور سال به سومین سال خود را برگزار کرد، در این سه سال به ترتیب سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان مهدی یاور سال انتخاب و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

 همچنین انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا شد و تعداد قابل توجهی از پیشنهادها برای این موضوع دریافت شد.

 در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایات آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شدند.

 لذا از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرج) در مسجد مقدس جمکران با اهدای تندیس «کلمة الباقیه» تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha