جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید سردار عباس الطافی

حوزه/ دو تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی به مناسبت شهادت سردار عباس الطافی، جانباز و از فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی پیام های تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و حجت لاسلام عیسی برادری به مناسبت شهادت سردار عباس الطافی جانباز و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس پیام های تسلیت صادر کردند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

آل عمران ۱۶۹

شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصل شان عند ربهم یرزقون اند. امام خمینی (ره)

سلام بر آنانیکه در آخرین فراز زیارت نامه خود به سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند.

خانواده مکرم، فرزندان محترم و همرزمان شهید والا مقام حاج عباس الطافی

بعد از سال‌ها تحمل رنج و سختی به جای مانده از دوران دفاع مقدس، شهد شیرین شهادت کام آن سرباز فداکار امام و رهبری را شیرین و در آستانه ولادت با سعادت امام عصر عجل اللله تعالی فرجه الشریف، افتخار میهمانی سید و سالار شهیدان نصیب او گردید.

اینجانب شهادت افتخار آمیز آن سردار سرافراز سپاه اسلام را به محضر بقیت الله الاعظم، مقام معظم رهبری و خانواده و همرزمان عزیزش، تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان، برای آن عزیز عروج کرده، علو درجات و بدای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

            سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

 

پیام تسلیت حجت الاسلام برادری امام‌جمعه تکاب  بدین شرح است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

﴿۱۶۹ آل عمران﴾

خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه‌های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!

در  میلاد با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، اسوه صبر و استقامت و نماد حقیقی پاسداری از اسلام و انقلاب، سردار حاج عباس الطافی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هر چند فراق او برای خانواده، فرزندان و همرزمانش سخت و غم انگیز خواهد بود اما عروج آسمانی اش در ایام ولادت منجی عالم بشریت و رسیدن به درجه شهادت برای آن عزیز، بعد از سال های طولانی تحمل رنج و سختی جانبازی، بسی شیرین و سعاتمندانه است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این عروج آسمانی به همسر فداکار، صبور و انقلابی، فرزندان و همرزمان عزیز آن شهید والا مقام، از خدای متعال برای بازماندگان صبر و اجر و برای شهید حاج عباس الطافی علو درجات و آرزوی حشر با سیدالشهداء علیه السلام را مسئلت دارم.

حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب

 

گفتنی است،  سردار عباس الطافی جانباز 70 درصد شهرستان تکاب پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، شامگاه جمعه در سن 67 سالگی در بیمارستان فوق تخصصی نور افشار تهران دیدار حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha