شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرمانده ناجا

حوزه/فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاهد افزایش ۱۲ درصد تردد زائران نسبت به سال گذشته هستیم، گفت: بیش از ۵ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در صحنه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،، سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران با حضور در دفتر تولیت این مکان مقدس با حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن تبریک سالروز میلاد امام عصر(عج) اظهار داشت: بحمدالله طی چند روز گذشته تاکنون با توجه به ازدحامی که داشتیم، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزایش تردد زائران را شاهد هستیم. به گونه ای که حدود 160 هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس  طی 24 ساعت گذشته وارد شهر مقدس قم شده اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: بحمدالله در پایش هوایی که از مسیرهای منتهی به شهر قم و محدوده  مسجد جمکران انجام دادیم ترافیک روان بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: از ابتدای سال با کاهش حدود 30 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی مواجه بودیم که امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس وجود دارد این میزان بازهم کاهش یابد.

سردار اشتری یادآور شد: امیدواریم طی ساعات باقیمانده با عنایت الهی، هماهنگی مردم و هوشیاری همکاران شاهد مشکل خاصی نباشیم و از رانندگان عزیز می خواهیم که به توصیه های پلیس بیش از گذشته دقت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان داشت: امسال بیش از 5 هزار نیرو از فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به شهر مقدس قم اعزام شدند تا در ایام شعبانیه به خدمتگزاری مردم بپردازند و تا پایان مراسم در خدمت مردم خواهند بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha