جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسن آصفری

حوزه/ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است، گفت: تحریم سپاه ارتباط مستقیمی با FATF دارد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از شکست فاحشی که جریان‌های سلفی و تروریستی در عراق و سوریه از جبهه مقاومت که در رأس آن سپاه قرار داشت، خوردند آمریکا برای دادن نفس مصنوعی اقدام به این کارکرد.

وی ادامه داد: آمریکا با معرفی سپاه به‌عنوان گروه تروریستی به دنبال دادن روحیه به جریان‌های تکفیری است تا بار دیگر نقشه‌های این کشور را در منطقه عملیاتی کنند.

آصفری افزود: در حالی آمریکا سپاه را تروریست می‌نامد که سازمان منافقین که 18 هزار نفر از هم‌وطنان ما را به شهادت رسانده در دامن آمریکایی‌ها است و حتی مخارجش هم توسط این کشور پرداخت می‌شود.

وی بابیان این‌که سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است، تصریح کرد: اگر شجاعت و ازخودگذشتگی مدافعان حرم نبود امروز هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی امنیت نداشتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آمریکا در برنامه‌های خود به دنبال انزوای ایران است و این اقدام نیز در همین راستا است اما برخلاف انتظار رفتارهای آمریکا تأثیر معکوسی دارد.

وی افزود: از زمان اعلام این موضع استکبار جهانی، محبوبیت سپاه در بین مردم ایران و کشورهای منطقه به‌شدت افزایش‌یافته است که نشان از مسیر درستی که سپاه در دهه‌های اخیر در پیش‌گرفته است.

آصفری بیان داشت: امریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم است و اگر حمایت‌های آمریکا نبود امروز ملت مسلمان یمن توسط تروریست‌های عربستان به خاک و خون کشیده نمی‌شدند.

وی بابیان این‌که رفتار دوگانه آمریکا در منطقه نخ‌نما شده است، عنوان کرد: امروز سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و همواره در سختی‌ها در کنار مردم قرار دارد.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: اقدام اخیر آمریکا در راستای برنامه‌های سازمان‌های به‌اصطلاح بین‌المللی مانند FATF است تا کشور را در تمامی زمینه محاصره کنند و به همین منظور باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشت و نسبت به عضویت در مجامعی مانند FATF و CFT بازنگری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha