پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدحسین مومنی

حوزه/استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه به ‌واسطه امام زمان (ع) باید درب خانه خدا رویم، گفت: تمام حوائج کوچک و بزرگ را از امام زمان(عج) بخواهید. باید نسبت به امام زمان معرفت پیدا کنیم تا سرعت سیرمان به سمت خدا بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در جشن شام ولادت امام زمان در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه حال خوب داشتن در گروه ارتباط داشتن باخداست، اظهار کرد: قلب با ذکر خداوند آرام می‌گیرد، گناه اضطراب را بیشتر می‌کند. هر کس می‌خواهد به آرامش برسد باید اوامر و نواحی خدای متعال را رعایت کند.

وی ادامه داد: بدون نماز و ترک واجبات ارتباط با خداوند وجود نخواهد داشت، بندگی خدا را اگر کسی انجام دهد پیروز است وکسی که بندگی نکند ضرر کرده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه برای ارتباط با خداوند باید به دنبال وسیله رویم، ابراز کرد: برای تقرب به خدا باید متوسل به‌وسیله شویم و این وسیله بر اساس آیات و روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

حجت الاسلام مؤمنی با تأکید بر اینکه به‌واسطه امام زمان (ع) باید درب خانه خدا رویم، گفت: تمام حوائج کوچک و بزرگ را از امام زمان (ع) بخواهید. باید نسبت به امام زمان معرفت پیدا کنیم تا سرعت سیرمان به سمت خدا بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه در هیچ زمان امام بدهکار کسی نیست اگر امروز به دیدار امام زمان (عج) آمده‌اید حضرت این دیدار را جواب خواهند داد، فقط باید زنگار از دل پاک کنید تا وجود مبارکش را درک کنید.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha