چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: باید یاد و ذکر مولایمان را در زندگی‌های خود هر روز بیشتر و پر رنگ تر کنیم و با خواندن هر صبح دعای عهد با امام زمان (عج) تجدید بیعت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه یکشنبه در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان شهرستان چهار برج با تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) بیان داشت: باید از فرصت باقیمانده ماه شعبان نهایت استفاده را ببریم و با استغفار و دعا و اصلاح اعمال خود برای ماه رمضان که ماه میهمانی خدای متعال است، آماده شویم.

وی ادامه داد: مناجات شعبانیه از با فضیلت‌ترین ادعیه وارده از امیرالمؤمنین (ع) است که تمامی ائمه معصومین با این دعا در ماه شعبان ارتباط داشتند و همه ما هم باید در این ماه با این دعا ارتباط داشته باشیم.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: بهترین کارها در ماه شعبان استغفار و صدقه دادن است، لذا با استغفار زیاد و کمک رسانی و صدقه دادن به محرومان از ثواب و فیوضات این ماه عزیز بیشتر بهره مند شویم.

وی افزود: مسأله قیام امام زمان (عج) از مسلّمات روایی بین شیعه و سنی است و مهم‌ترین وظیفه منتظران  حضرت زمینه‌سازی ظهور است. طبق روایات بالاترین عبادت‌ها انتظار فرج است و این مقام والایی برای انسان است و باید تلاش کنیم تا خود را جزو منتظران حقیقی حضرت قرار دهیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: داشتن تقوا و خدا ترسی از ویژگی‌های منتظران ظهور است و منتظران ظهور امام عصر باید با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشند، باید یاد و ذکر مولایمان را در زندگی‌های خود هر روز بیشتر و پر رنگ تر کنیم و با خواندن هر صبح دعای عهد با امام زمان (عج) تجدید بیعت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha