جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب

حوزه/ طلبه جهادی با بیان اینکه طلاب همیشه در همه صحنه ها آتش به اختیار هستند، گفت: طلبه ها در همه صحنه ها حضور داشتند، اما تواضع و فروتنی خودشان را نشان نمی دادند و یا با لباس روحانیت در صحنه ها حاضر نمی شدند.

حجت الاسلام طوری طلبه جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: زمانی که ما اوضاع پلدختر را در اخبار و رسانه ها و فضای مجازی شنیدیم، همه بچه ها وقتی که این صحنه ها را از تلویزیون و فضای مجازی دیدند، احساساتشان برانگیخته شد که به کمک هموطنان سیل زده در استان لرستان بروند.

وی با اشاره به اینکه بعد از این اتفاقات جمعی از جوانان جبهه فرهنگی انقلاب به دنبال راهکاری برای خدمت رسانی بودند، افزود: با جمع بندی نقطه نظرات تصمیم جمع بر این شد که آتش به اختیار به عنوان یک گروه جهادی برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده برویم و در این راه به صورت دست جمعی به دنبال جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان به این مناطق شدیم.

حجت الاسلام طوری به مدیرت های نادرست در مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی عازم این مناطق شدیم نابسامانی و مدیریت نادرست مجموعه ها برای کمک رسانی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: حضور طلبه ها چشمگیر و موثر بود به گونه ای که برخی از مردم در تعجب بودند که طلاب در زمینه های خدمت رسانی به مردم هم تلاش کنند.

این طلبه جهادی با بیان اینکه مردم از کمک رسانی هموطنانشان از سایر شهرها خوش حال می شدند عنوان کرد: می شد چهره امید را زمان خدمت رسانی به مردم سیل زده دید که با وجود آب بردن زندگی شان، تنها هموطنانشان آنان را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام طوری با اشاره به اینکه هر لحظه آماده خدمت رسانی به مردم خوزستان هستیم تصریح کرد: البته با توجه به اینکه نیاز مبرمی به مایحتاج و پوشاک این مناطق دارند درصدد جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خراسان جنوبی شدیم.

وی به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به مردم سیل زده خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با کمک قرارگاه شهید مدافع حرم تقی پور و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی توسط گروه جهادی این کمک ها را برای مناطق سیل زده با جمعی از جهادگران به مناطق ارسال کردیم.

این طلبه جهادی با بیان اینکه طلاب همیشه در همه صحنه ها آتش به اختیار هستند، تصریح کرد: طلبه ها در همه صحنه ها حضور داشتند اما تواضع و فروتنی خودشان را نشان نمی دادند و یا با لباس روحانیت در صحنه ها حاضر نمی شدند.

حجت الاسلام طوری خاطرنشان کرد: امروز باید طلاب با لباس مقدس پیامبر عظیم شأن اسلام در صحنه ها حاضر شوند تا زمینه ساز فرهنگ سازی در جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد : نباید بعد از این ایام مردم مناطق سیل زده به فراموشی سپرده شوند و دستگاه ها باید به مردم کمک کنند که هموطنانشان به شرایط عادی زندگی خود برگردند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha