پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: در سیل اخیر طلاب و روحانیون با همکاری سازمان بسیج طلاب حضور خوب و موثری داشته و در ماه جاری نیز گروه های مختلفی به مناطق سیل زده اعزام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز به همراه جمعی از کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، با مدیر حوزه علمیه استان دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام مصطفایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز اقتدار و توانمندی بالای نیروهای مسلح باعث سربلندی، افتخار و عزت ملت ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان آگاه هستند که همین نیروهای مسلح ما اعم از بسیج، سپاه پاسداران، ارتش قدرتمند ما در دوران دفاع مقدس چطور موجب یاس و ناامیدی در اردوگاه قدرت های جهانی شد و به شایستگی و با اقتدار نقشه های آنها را خنثی کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروه های تروریستی داعش به خوبی و با شایستگی عمل کرد و همین عامل باعث ترس و وحشت دشمنان از این نیروی مخلص و شجاع شده است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح ما و سپاه پاسداران در مسئله اخیر سیل به خوبی وارد عمل شدند و به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.

 حجت الاسلام مصطفایی ضمن قدردانی از هماهنگی مدیریت حوزه علمیه قزوین در اعزام طلاب و روحانیون به مناطق سیل زده کشور، بیان کرد: در سیل اخیر طلاب و روحانیون با همکاری سازمان بسیج طلاب حضور خوب و موثری داشته و در ماه جاری نیز گروه های مختلفی به مناطق سیل زده اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha