پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ امروز شاهد این هستیم که حق مساجد ادا نمی شود. بی احترامی های صورت می گیرد. کارهای درمساجد صورت می گیرد که در شأن مسجد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بر اهمیت توجه به مساجد و کانون های مساجد تأکید کردند و گفتند: برای تربیت جوانان و داشتن جامعه سالم، نیازمند این هستیم توجه جدی تری به مسجد کنیم.

ایشان افزودند:  فعال سازی پایگاه های مساجد می توان جامعه نسل جوان را از هر لحاظ دگوگون کند.

معظم له ابراز داشتند: اگر هر چیز و عملی در جای خودش باشد و بکار گرفته شود، نتایج بهتری نصیب جامعه خواهد شد. این مسئله جلوی افراط و تفریط ها را خواهد گرفت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: معتقدیم مساجد زمانی آباد خواهند شد که نگاه ویژه به مسجد شود. باید حق مسجد ادا شود. کار مسجد تربیت کردن و نشر معارف فرهنگی و تربیتی است. باید به این نقش اهمیت داده شود.

ایشان افزودند: امروز شاهد این هستیم که حق مساجد ادا نمی شود. بی احترامی های صورت می گیرد. کارهای درمساجد صورت می گیرد که در شأن مسجد نیست.  

معظم له ابراز داشتند: باید به جوانان آداب مساجد را یاد و تعلیم داد. اما از این مسائل ابتدایی  در ارتباط مساجد غفلت شده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha