شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیام های جداگانه‌ای، انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه و انتصاب سردار جعفری به فرماندهی قرارگاه حضرت بقیة الله الاعظم(عج) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی دو انتصاب اخیر از سوی فرمانده معظم کل قوا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی  رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیام های جداگانه‌ای، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرلشکر محمدعلی جعفری به فرماندهی قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

متن پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  (زید عزه)

سلام علیکم

انتصاب مبارک جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حکم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشهود آن برادر مجاهد و انقلابی است، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.

دوام توفیق و عزت جنابعالی در این سنگر حساس و مهم، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

***

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری (زید عزه)

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به مسئولیت "قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه" با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های آن برادر مومن و انقلابی است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

همچنین بر خود وظیفه می دانم از تلاشهای ارزنده و ماندگار شما طی دوره فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی-به ویژه همکاری و حمایت‌های مثال زدنی و موثر در دوران تصدی اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه- قدردانی و سپاسگزاری کنم.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در مسئولیت جدید که نویدبخش فصلی نوین برای تحقق انتظارات ولی امر مسلمین در گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی است، را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند خواستارم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha