شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبادی

حوزه/نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به درخواست ها برای تعویق کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: خیلی ها متقاضی این هستند که به خاطر حوادث طبیعی، کنکور سراسری به تعویق بیفتد، بر همین اساس طرحی در مجلس مورد بررسی است که آیا کنکور به تعویق بیفتد یا خیر.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به آیه يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ گفت: خداوند دراین آیه می فرماید"مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آن كه خدا گرچه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد"، بدانید بر مبنای این آیه، نام مقدس سپاه که سپاهی خدایی است هیچ گاه قابل حذف نبوده و نیست و این نام همانند خاری در چشم این دشمنان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند اینها نفس های آخر دشمن است و به تحقیق امروز این مسأله را درک کرده ایم؛ مگر عظمت سپاه پاسداران چقدر گسترده است که پوشیدن لباس سپاه اینطور رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد می کند.

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن نفس های آخرش را می کشد تصریح کرد: خداوند را شاکرم که اینطور نام سپاه در دل دشمنان ترس افکنده و به وعده الهی ان شاءلله ما پیروز خواهیم شد.

به تعویق افتادن کنکور سراسری در حال بررسی است

حجت الاسلام عبادی به درخواست ها برای تعویق کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: خیلی ها متقاضی این هستند که بخاطر حوادث طبیعی کنکور سراسری مثل کنکور ارشد به تعویق بیافتد که اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس طرحی در مجلس مورد بررسی است که این بحث بررسی شود که آیا کنکور به تعویق بیفتد یا خیر؟.

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه نظر درباره تعویق کنکور سراسری نیاز به بررسی جامع و دقیقی دارد خاطرنشان کرد: بر این اساس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این زمینه کارشناسی بررسی خواهد کرد و الان هم مشغول بررسی این موضوع هستند تا در نهایت آنچه کارشناسی باشد صورت بگیرد .

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد: فعلا یک طرح اولیه تهیه شده است که کنکور به تأخیر بیافتد ولی به اصطلاح هم مرکز پژوهش ها و کمیسیون تحقیقات و وزارت علوم در این زمینه در تلاش هستند که به جمع بندی نهایی برسند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha