شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابراهیم نوروزی فر، رئیس بسیج رسانه استان البرز

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان البرز، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس بسیج رسانه استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرج، با اشاره به کمک و یاری‌رسانی اصحاب رسانه و مطبوعات استان البرز به مردم مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: با توجه اتفاقی که برای مردم عزیزمان در چند استان رخ داد، سازمان بسیج رسانه همراه با همهٔ مردم، کمک‌های کلیه اصحاب رسانه مطبوعات استان البرز را ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه استان البرز به دنبال این بود که با کمک گرفتن از خود خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار آن رسالت خبری که برای اطلاع‌رسانی و پوشش خبری و آگاهی مردم نسبت به مسائلی که رخ‌داده است دارند، در کنار این رسالت خبری یک کمکی هم خود اصحاب رسانه برای هم‌وطنان عزیزمان در مناطق سیل‌زده داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز افزود: ما در این جهت فراخوانی دادیم و خود اصحاب رسانه نیز پیشنهاداتی دادند و اقلام غیر نقدی اعم از البسه، کیف و کفش، شیر خشک، پوشاک و ... را جمع‌آوری و تحویل دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز دادند و ما توانستیم این‌ها را بسته‌بندی و تفکیک کنیم و به دست هم‌وطنان عزیزمان در مناطق سیل‌زده برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha