جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 امدادرسانی طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی عصر اهواز به سیل زدگان خوزستان

حوزه/ دانشجویان خوزستانی، با استقرار حدود هزار نفر از سیل‌زدگان خوزستان در یادمان شهدای هویزه، به خدمت‌رسانی مردم آسیب‌دیده پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، محسن فروتن، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و دبیر قرارگاه دانشجویی کمک به سیل‌زدگان، در خصوص خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی دانشجویی به سیل‌زدگان گفت: با هماهنگی کمیته خادمین شهدا در یادمان هویزه و تبدیل این یادمان به کمپ اسکان مردم مناطق سیل‌زده، حدود هزار نفر از هم‌وطنان در این یادمان دفاع مقدس، استقرار پیداکرده‌اند.

فروتن افزود: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اهواز و آزاد بهبهان و دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان و دانشکده نفت آبادان از ابتدای اسکان سیل‌زدگان در یادمان شهدای هویزه، مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، اظهارداشت: دانشجویان جهادگر، در این کمپ به انجام خدمات نظافتی، تهیه مایحتاج و طبخ و توزیع غذا می‌پردازند.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی نیز برای کودکان و نوجوانان سیل‌زده اسکان داده شده در یادمان، برنامه‌هایی همچون برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، نمایش عروسکی و مسابقات ورزشی گوناگون و اجرای یکسری حلقه‌های معرفتی به کمک دانشجویان به‌ویژه خواهران، در دستور کار قرار گرفت.

دبیر قرارگاه دانشجویی کمک به سیل‌زدگان از برپایی بیمارستان صحرایی با امکانات مناسب در یادمان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، موکبی نیز برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان اسکان یافته در یادمان، برپا شده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha