سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امدادرسانی در مناطق سیل زده

حوزه/ مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور، با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بحث خدمات اجتماعی و اردوهای جهادی در دستور کار این انجمن قرار گرفته است، گفت: ۵۷ دفتر فعال انجمن اسلامی مستقل، در دانشگاه های مختلف کشور، وجود دارد.

پیام مرادی، مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مسأله خدمات اجتماعی و اردوهای جهادی در دستور کار این انجمن قرار گرفته است، اظهار داشت: ۵۷ دفتر فعال انجمن اسلامی مستقل، در دانشگاه های مختلف کشور، وجود دارد.

وی گفت: با وقوع سیل تمرکز قرارگاه جهادی انجمن، بر استان‌های سیل زده، متمرکز شد و نیروهای جهادی ما ابتدا در گلستان و اکنون در استان خوزستان حاضر شده‌اند.

مرادی اضافه کرد: از مدتی قبل جمع آوری اقلام و کمک‌های دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف کشور را آغاز کردیم که با همت عزیزان، اولین محموله از این کمک های دانشجویی، چندی پیش به ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان، تحویل داده شد.

وی بیان کرد: این محموله شامل مقادیر بسیار قابل توجهی آب معدنی، شیرخشک، پوشک بچه، اقلام خشک مورد نیاز برای طبخ غذا، از جمله ۸۰۰ کیلو برنج، ۲۰۰ کیلو عدس و مقادیر متناسبی روغن، در این محموله وجود دارد.

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور، گفت: چند گروه جهادی شامل یک گروه پزشکی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته های پزشکی دانشگاه های کشور، به همراه یک تیم عمرانی از دانشجویان داوطلب به منطقه اعزام شده‌ و مشغول خدمت رسانی به مردم در مناطق سیل زده هستند.

مرادی در پایان گفت: به کمک خواهران دانشجو نیز، اقدامات فرهنگی برای مردم آسیب‌دیده، علی الخصوص کودکان را در دستور کار قرار داده‌ایم، تا مقداری از آلام و فشار روانی هموطنان حادثه‌دیده بکاهیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha