جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله رشاد

حوزه/ درپی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاد علی‌اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌ علمیه‌ استان تهران در پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاد علی‌اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران در پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

حضرت مستطاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی- مازال موفقاً.

فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی .

سلام ‌الله علیکم.

برازندگی شولای اعتماد نیابت عامه‌ی حضرت بقیه الله (عج) و فرماندهی کل قوی را بر قامت برومند آن برادر مجاهد و فکور مبارک باد می‌گویم، و از صمیم قلب، از بارگاه بلند باری برای شما سلامت و سعادت و سرفرازی مسألت می‌کنم.
تقارن این انتصاب شایسته با اعیاد شعبانیه، خاصه میلاد منور حضرت سیدالشهداء (ع) و سالگشت تاسیس نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه و همزمان با رفتار نابخردانه‌ی رییس جمهور بی‌خرد آمریکای جبار غدار، بسیار معنی‌دار است.

رجاء واثق دارم که در سایه‌ی الطاف رحمانی و عنایات خاصه‌ی حجت حاضر حق(عج) و اندیشه و اراده‌ی انقلابی خویش و همکاران مجاهدتان، تدابیر کارسازی در جهت ارتقاء اقتدار و توانایی‌های دفاعی امنیتی کشور و تقویت سپاه سربلند که نهاد رکنی دفاع و امنیت میهن ماست، در مقابله با تهدیدات روزافزون دشمنان، و گسترش و ژرفایش بصیرت انقلابی و روحیه‌ی ولایی در آحاد آن نهاد، و تحقق رهنمودهای راهبردی زعیم حکیم امت و فرماندهی شجاع و بصیر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، موفق خواهید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha