جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 489659
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
بازدید طلاب مدرسه علمیه خوی از سرای سالمندان

حوزه/ اساتید، طلاب و مدیریان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی از سرای سالمندان و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) از سرای سالمندان و موسسه خیریه ارمغان امید خوی، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بازدید کردند.

حجت الاسلام محسن مسلمی هدف از این دیدار را انتقال معارف مهدویت عنوان کرد و گفت: هدف از این دیدار انتقال معارف مهدویت به کودکان و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای آن‌ها و خوشحال کردن کودکان به مناسبت اعیاد شعبانیه بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی خوی افزود: برای ارج نهادن به مقام ریش سفیدان طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی از خانه سالمندان هم بازدید کردند و در این بازدید ضمن دلجویی از سالمندان معارف مهدویت در به آن‌ها منتقل شد و طلاب ساعتی با سالمندان به گفتگو نشستند.

وی ادامه افزود: این دیدارها غیر از برکات معنوی و اجر اخروی برای طلاب یک تجربه تبلیغی است تا طلاب با روش‌های مختلف تبلیغی آشنا شوند و با تجربه وارد عرصه تبلیغ شوند و از همه زمینه‌ها در تبلیغ استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha