جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک رسانی طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد در مناطق سیل زده لرستان

حوزه/ سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از راه اندازی پویش کمک به مناطق سیل زده با عنوان «بهار مهربانی» خبر داد و گفت: کمک های جمع آوری شده در این استان به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان،سعید دهقانلو گفت: اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری ارسال خواهد شد.

وی با ابراز همدردی  با هموطنانی که در سیل‌دچار آسیب شده اند گفت: پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های ‌ عمومی استان سمنان برای دریافت کمک‌های مردمی ایجاد شده است.

دهقانلو افزود: اولین بسته‌های اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل  به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری  ارسال  می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه کمک‌های نقدی توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری ‌شده است اظهار داشت: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه حقوق یک‌روز خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب با هدف شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha