شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زهرائیه نجف آباد

حوزه/ مدرسه علميه زهرائيه نجف آباد اقدام به برگزاري نشست سياسي كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سرهنگ رمضانعلی غلامرضايي، صبح امروز، در جمع طلاب مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد، به شبهات مطرح شده در فضاي مجازي اشاره كرد و گفت: بيش از 3000 شبهه در فضاهاي مجازي پيرامون خدا، دين، ارزش ها، باورها، امامT رهبري و ... مطرح استY فضاي مجازي مثل يك شمشير دو لبه است؛ اشكال بزرگي كه حتي در خانواده هاي مذهبي ديده مي شود اين است كه پس از دريافت هر پستي، بدون بررسي براي دوستان خود ارسال مي كنند.

وي به پيروزي هاي گروه حق اشاره كرد و گفت: اين پيروزي ها در حالي به دست مي آيد كه اين گروه هميشه در اقليت هستند و اگر هم در مواردي اندك با شكست مواجه شده اندT مقصر خودشان بوده اند كه به فرمان رهبر و امام خود عمل نكرده اند مانند جنگ احد كه پيروزي قطعي اين جنگ به خاطر عدم فرمانبري مسلمانان از پیامبر(ص) به شكست منجر شد.

غلامرضايي با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پيرامون عدم اعتماد به دشمن، گفت: وقتي رهبر جامعه ديني و امام جامعه مي‌فرمايد: به دشمن اعتماد نكنيد، این اعتماد به او به ما لطمه مي‌زند و اين يك تجربه 40 ساله است، امّا عده‌اي از مسئولين گمان مي كنند آمريكا تغيير كرده است؛ بي شك منجر به ضربه خوردن جامعه از جانب دشمن خواهند شد زيرا دنياي ديپلماسي با واقعيات سر و كار دارد و رهبر از تجربه تاريخ استفاده مي‌كند و بر امور اشرافيت دارد.

وي با اشاره به آيات قرآن افزود: مجوز مذاكره با دشمن وجود ندارد، زيرا دشمن هيچ زمان راضي نخواهد شد مگر اينكه مسلمانان را از دين برگرداند و دليل آن را هم آيه 120 سوره بقره مي فرمايد: ﴿وَلَن تَرضَي عَنكَ الْيَهودُ وُلَا النَّصَرَي...﴾ «هرگز يهود و نصاري از تو راضي نخواهند شد (تا به طور كامل، تسليم خواسته هاي آنها شوي،و) از آيين (تحريف يافته آنها) پيروي كني...».

غلامرضايي، فرهنگ قرآن را فرهنگ مقاومت بيان كرد و گفت: خداوند در قرآن مي فرمايد: ﴿ فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَن تَابَ مَعَكَ .../112 سوره هود) دين مرا ياري كنيد، گام هايتان را استوار كنيد،  من به شما كمك خواهم كرد. همان گونه كه در زمان جنگ تحميلي در حالي كه چيزي براي پيروزي نداشتيم، پيروز شديم. در آن زمان آمريكا دنبال اين بود كه حتي يك سلاح هم به مردم ايران نرسد امّا امروز دغدغه شان اين است كه سلاح هاي پيشرفته ايرانيان دست نيروهاي مقاومت نرسد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha