پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان  کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی کینه ورزی خود را با ملت ایران در برهه های حساس علنی تر می کنند،گفت: آمریکا با مخالفت ارسال کمک به سیل زدگان خباثت خود را تشدید کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه ای از سوره مبارکه ممتحنه که می فرماید: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ» ای اهل ایمان! دشمنان من و دشمنان خودتان را دوستان خود مگیرید،گفت: امامین انقلاب در طول 40 سال گذشته کینه ورزی های شیطان بزرگ را بارها به جریانات و رجال سیاسی تذکر داده اند.

مدیر مدرسه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلامی در وقوع حوادث طبیعی در دنیا همیشه با ارسال کمک و خدمت رسانی در کنار آسیب دیدگان بوده است ،گفت: مردم قدردان سایر کشورها با دیدن خسارات عظیم سیل در ایران، اقدام به کمک به سیل زدگان نمودند که شیطان بزرگ، مانع رسیدن کمکهای انسان دوستانه شد.

وی با بیان ادامه خصومت دولت ایالات متحده آمریکا بر علیه مردم انقلابی ایران و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: این اقدامات(دشمنی ها) و توطئه ها، نَفَس های آخر دشمنیِ دشمنان با جمهوری اسلامی است.گفت: از ماهیت خباثت آلود آمریکایی ها با ملت ایران انتظاری غیر از مانع تراشی و سنگ اندازی در مسیر رشد و ترقی، حتی در مسدود نمودن حسابهای ارزی جمعیت هلال احمر نمی رود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار در طول 40 سال اخیر از هر جنایتی برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی کوتاهی،گفت: شیطان بزرگ با خیال خام خود با بلوکه نمودن دارایی های ایران در بانکهای آمریکایی و اروپایی، در صدد به زانو درآوردن نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه کدام دیپلماسی منافع ملت را تامین کرد و در روز مبادا به کمک سیل زدگان شتافت،گفت: گرچه به لبنان و عراق کمک کردیم، هم امنیت مان بیشتر شد و هم نفوذمان در منطقه،حالا آنها در مناطق سیل زده برای سامان بخشیدن به اوضاع، ما را یاری می دهند.

مدیر مدرسه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی کینه ورزی خود را با ملت ایران در برهه های حساس علنی تر می کنند،گفت: آمریکا با مخالفت ارسال کمک به سیل زدگان خباثت خود را تشدید کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن احمق ما بار دیگر در لحظه نیاز مردم سیل زده، از رسیدن کمک به کشور جلوگیری نمود،گفت: رفتار غیر انسانی رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممانعت کمکهای بین المللی به سیل زدگان، باید درس عبرتی باشد برای کسانی که دل در داخل رفتار شیطان بزرگ را بَزک می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ترامپ با مسدود نمودن مسیر کمکهای خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور، ثابت نمودکه در سیل هم از تحریم ابایی ندارد،گفت: اقدام آمریکا نشان از رویه ضد مردمی ترامپ، برغم ادعاهای دروغین او که می گوید: تحریم‌ها بر ضد مردم ایران نیست و به نفع مردم ایران است حکایت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha