سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام دشتکی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت های موجود و با همراه کردن همه مردم زمینه ساز اقدامات اجتماعی‌ و جهادی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، در همایش طلایه ‌داران تبلیغ که در سالن انصار برگزار شد، انقلاب اسلامی را دردانه جهان بشریت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به برکت تبیین قرآن، احکام دینی و اسلامی امروز مورد توجه ملت‌ ها و مردم جهان قرار گرفته است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی مورد توجه دوستان و دشمنان است و یکی از دلایل آن را باید در پشتیبانی مردم از آن دانست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه وظیفه مبلغان بسیار سنگین است اظهار داشت: مبلغان عزیز ما باید بدانند که آنها علمداران و پشتیبانان رهبری برای انسجام ‌بخشی به جبهه انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: بیانات و فرمایشات حضرت آقا همیشه چراغ راهی برای ما بوده و هست و امروز هم پس از انتشار بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری، مبلغان باید در مسیری که ایشان برای آینده انقلاب ترسیم نموده اند قدم بردارند.

حجت‌الاسلام دشتکی یادآور شد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب همه اقشار و مردم هستند اما مبلغان و روحانیون با مطالعه دقیق این بیانیه این نکته را باید به خاطر داشته باشند که دو راهکار از هفت راهکار در آن ویژه مبلغان است.

وی به شروع ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اجتماعی شدن امور جهادی و انقلابی بسیار تأکید دارند و ماه رمضان نیز بهترین فرصت برای پیاده سازی این موضوع است.

وی ادامه داد: در این ماه با استفاده از ظرفیت های موجود باید با همراه کردن همه مردم زمینه ساز اقدامات اجتماعی‌ و جهادی باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت محله‌ محور اظهار داشت: در بحث سیل بیشترین مشکل ها در بحث مدیریتی بود چرا که روز به روز قدرت‌های مرکزی کم ‌توان‌تر خواهند شد و در برابر آن مدیریت های محلی تقویت می‌شود.

وی یادآور شد: با وجود شبکه سازی هایی که در استان همدان صورت گرفته ما انتظار تلاش های بیشتری در این زمینه را داریم که مباحث گسترده تر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha