جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد رضا آشتیانی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از مقابله با ناهنجاری‌های فضای مجازی و ترویج فرهنگ دینی در این فضا ‌به‌عنوان مهم‌ترین اولویت این ستاد در سال جاری نام برد و گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امر به معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان قم غیربومی و شناور است، اظهار کرد: هیأت اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم هر هفته نشست‌های مختلفی را برگزار و مباحث مرتبط با اقشار مختلف را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی از مقابله با ناهنجاری‌های فضای مجازی و ترویج فرهنگ دینی در این فضا ‌به‌عنوان مهم‌ترین اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم یاد کرد و گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی در این ستاد تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امر به معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: نیروی انتظامی و سپاه به صورت ویژه پای کار آمده اما با توجه به شرایط فعلی با کار پیچیده و سختی روبرو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌ها باید در سال جاری رویکردهای عملیاتی را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دنبال کنند، مطرح کرد: امیدواریم سال جاری بتوانیم شاهد تحول‌های مطلوبی باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha