پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عزت زمانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر استان قم نگاه ویژه‌تری داشته باشند، گفت: اگر این افراد در میان مردم حضور یافته و برای افراد تاثیرگذار تذکرات لازم را داشته باشند می‌توانند در ترویج این فرهنگ بسیار مؤثرتر باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت‌زمانی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی مطرح کرد: هر چند تاکنون فعالیت‌های مختلفی در این ستاد انجام شده است اما وضعیت امر به معروف و نهی از منکر استان قم می‌تواند مطلوب‌تر از شرایط فعلی باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر استان قم نگاه ویژه‌تری داشته باشند، تصریح کرد: اگر این افراد در میان مردم حضور یافته و برای افراد تاثیرگذار تذکرات لازم را داشته باشند می‌توانند در ترویج این فرهنگ بسیار مؤثرتر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و بتوانند نقاط ضعف و عملکردهای نادرست را به‌ آن‌ها تذکر دهند.

حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم نیز با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر نیازمند حمایت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله مجموعه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی هستند، مطرح کرد: ما باید بر اساس شرایط شهر مقدس قم برنامه‌های خود را تدوین کنیم تا بتوانیم تاثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای مرتبط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با عزت و به صورت مستمر دنبال شود، عنوان کرد: فعالیت‌های جریان‌ساز و موج‌آفرینی در سطح وسیع نیازمند بودجه‌ها و هزینه‌هایی نیز است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha