شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امربه معروف

حوزه/ جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اجرای طرح «حافظان حریم» به منظور استفاده از ظرفیت خادمان افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون به برکت فعالیت این افراد در محدوده‌های اطراف حرم مطهر از نظر فرهنگی شاهد وضعیت متفاوت و مطلوبی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید محمد حسینی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را یکی از دستاوردهای این شورا در سال گذشته خواند و اظهار کرد: در بخش‌های استان قم نیز شوراهای امر به معروف زیر نظر ائمه جمعه تشکیل شده و فعالیت‌های مرتبط را در راستای سیاست‌های ستاد دنبال می‌کنند.

وی از فعالیت طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یاد کرد و افزود: دفتر ویژه‌ای برای بانوان آمر به معروف تشکیل شده است تا فعالیت‌های مرتبط با بانوان توسط این افراد دنبال شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم به راه‌اندازی دفتر طلایه‌داران در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: این افراد به صورت ویژه به مناسبت نیمه شعبان در ۶ مقر مختلف در اطراف و محوطه داخلی مسجد مقدس جمکران مستقر شدند و فعالیت‌های مرتبط را دنبال کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح «حافظان حریم» به منظور استفاده از ظرفیت خادمان افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: به برکت فعالیت این افراد اکنون در محدوده‌های اطراف حرم مطهر از نظر فرهنگی شاهد وضعیت متفاوت و مطلوبی هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: شوراهای تخصصی مختلفی از جمله شوراهای اصناف و امکان گردشگری تشکیل شده است و گروه‌های تخصصی از جمله اتحادیه‌ها و مسافرخانه‌ها به صورت ویژه فعال شده‌اند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha