شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار آقاخانی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اصناف می‌توانند اولویت نخست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری باشند چراکه جمعیت آن‌ها قابل توجه هستند و این افراد با توجه به اینکه با مردم ارتباط مستمری دارند می‌توانند در میان آن‌ها بسیار تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، از وجود تعامل مطلوب میان این ستاد و نیروی انتظامی استان قم یاد کرد و افزود: اصناف می‌توانند اولویت نخست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری باشند چراکه جمعیت آن‌ها قابل توجه هستند و این افراد با توجه به اینکه با مردم ارتباط مستمری دارند می‌توانند در میان آن‌ها بسیار تاثیرگذار باشند.

وی جامعه ادارات، سازمان‌ها و مدیران را اولویت دوم مورد نظر ستاد در سال جاری دانست و تصریح کرد: برخی از افراد در ادارات، اعتقادی به امر به معروف و نهی از منکر ندارند درحالی‌که ادارات روزانه مراجعه‌کنندگان بسیاری دارند و اگر اهداف امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دنبال شود شاهد تحول‌های جدی خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از دانشگاهیان به‌عنوان یکی دیگر از مخاطب‌های مهم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نام برد و گفت: مردم اولویت چهارم ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند که اگر اولویت‌های قبلی مورد توجه قرار گیرند در سطح عمومی مردم به نتیجه خواهیم رسیم.

مدیرکل اطلاعات استان قم با بیان اینکه این ستاد فعالیت‌های مطلوبی را در ابعاد مختلف در استان قم دنبال کرده است، اظهار کرد: میزان اثربخشی فعالیت‌ها در ابعاد مختلف جامعه باید مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا باید به میزان کاهش منکرات و ترویج معروف‌ها در جامعه بپردازیم.

موسوی با تاکید بر اینکه ارزیابی گذشته منجر به موفقیت در آینده می‌شود، اضافه کرد: اگر آسیب‌شناسی‌ها انجام و نقاط ضعف و قوت مشخص شود می‌توانیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha