جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تاریخچه برخورد آمریکا با ملت ایران سرشار ازجنایت و خباثت است و تمام انسان های آزاده دنیا می دانند که نه تنها دشمن اصلی آنها آمریکا ست، همواره از فتنه ها وشرارت ها حمایت میکند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران گفت: امروز آمریکا در جهان تنها می ماند و به فرموده مقام معظم رهبری زوال و نابودی آمریکا قطعی است .

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز انسان های آزاده دنیا در برابر استکبار ایستادند که نمونه بارز آن مردم مظلوم و بی دفاع یمن هستند که این مقاومت نشان از مدیریت دین ،اسلام و مرجعیت دینی دارد.

وی اظهار کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران اسلامی ازدشمنان هراسی نداشته و تنها تلاش مردم رساندن  انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: راه امام خمینی (ره) مسیری برگشت ناپذیر بوده و هر روز که زمان می گذرد بر اهمیت این  راه مقدس افزوده می شود و مردم نیز آگاه تر می شود،چرا که ندای امام (ره) امروز دنیا را نیز بیدار کرده و به عنوان یک شاخص و معیار به شمار می رود و هر کس از آن زاویه بگیرد یعنی امام و حرکت ایشان را به خوبی نشاخته است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به خباثت ها و وحشی گری های آمریکای جنایتکار بر علیه ملت ایران و ملت های آزاده دنیا بیان کرد: تاریخچه برخورد آمریکا با ملت ایران سرشار از جنایت و خباثت است و تمام انسان های آزاده دنیا می دانند که نه تنها دشمن اصلی آنها آمریکاست بلکه همواره از فتنه ها و شرارت ها حمایت میکند.

وی اظهار کرد:آمریکای جنایتکار با همراهی و همکاری کشورهایی نظیر عربستان سعودی و اسراییل ،امروز سه مثلث شوم در منطقه ایجاد کرده که جز فتنه آشوب و جنایت برای کشورهای مسلمان چیزی دیگری به همراه ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست قر ار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این عمل را کاری احمقانه و زشت داتنست و آن را محکوم کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha